dilluns, 3 de març del 2008

l'ALZINA DE MOSSEN CINTO.

El passeig de Gràcia, devant el num 24 algú va plantar aquesta alzina, procedent del bosc "El Rivet" de Benassal ( Alt Maestrat), Mossen Cinto Verdaguer la và lloar amb un poema senzill i simpàtic.
En un altre país l'ajuntament hagues posat una placa sobre el fet, per il-lustrar els visitants de la nostre ciutat, no es limitaria a posar només una placa sobre el tipus d'arbre obvian la seva història entroncada amb un dels mes grans poetes de Catalunya.
Posted by Picasa

1 comentari:

Anònim ha dit...

em fa gràcia trobar algu que sap que aquest arbre ha vingut del Rivet, Benassal. els meus pares, avis, i tota la familia son de Benassal. a mi em van explicar fa anys la historia d'aquesta alzina.
se la fa fer portar del Rivet una senyora rica (no se el nom) per plantar-la al davant de casa seva.
han passat els anys i l'alzina segueix aqui, i a mi m'agrada mirarmela quan hi passo pel davant, perque hi veig el meu poble.