dimarts, 29 de setembre del 2009

AMICS VIRTUALS

 

En el taxi escoltem (es inevitable),persones que parla'n per el mobil i diuen... si si jo tinc 200 amics Flickrs i 3000 de facebook,etc etc.
Mireu jo he reflexionat molt,però molt i nomes he trobat en la meva vida 2 amics.Això si de veritat,crec que el concepte amistat amic està molt devaluat,potser lis faria falta llegir Hamlet,que estava rodejat de moltes persones,però nomes tenia 1 amic (al cementiri) i 3 mes que podrien encaixar mes o menys com amics.
Això si no tenia ni internet ni mobil,nomes el concepte de amistat molt clar......En fi son altres temps,altre gent i moltes tonteries.
Posted by Picasa

1 comentari:

L'apuntador ha dit...

Hola!

Us he de confessar que jo tampoc hi crec gaire en el Facebook. Ara, entenc que és un lloc on s'hi connecta molta gent i un bon canal de difusió d'un determinat esdeveniment o iniciativa. Per això ens hi vam donar d'alta. Tot depèn de l'ús que se'n faci...